1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از فعالیت کشتارگاه با تمام قوا وبا رعایت کلیه موازین بهداشتی ازروزشنبه خبرداد.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از فعالیت کشتارگاه با تمام قوا وبا رعایت کلیه موازین بهداشتی ازروزشنبه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل موسسه صنعتی گوشت مشهد مهندس سید مجیدموسوی رئیس موسسه بااشاره به آغاز شروع بکار موسسه درسال جاری گفت: با توجه به اهمیت استراتژیکی بودن تولید گوشت قرمز ونیزباعنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، این کشتارگاه بابهره گیری ازهمه امکانات خود ونیز با رعایت تمامی موازین بهداشتی وشرعی ازروز شنبه دوم فروردین فعالیت خودرا با نیروئی مضاعف آغاز نموده است.
وی بااشاره به تدابیر اندیشیده شده در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشتارگاه افزود: باهمت کلیه مدیران وپرسنل تلاشگر وزحمتکش این مجموعه که در خط مقدم جبهه ایثارگری هستند، همه اقدامات لازم در این راستا ازجمله ضد عفونی وگندزدائی تمامی موسسه خصوصا خطوط تولید و کشتار را با محلول های مورد نظر بطور مداوم ، در دستور کار خود قرار داده اند.
این مقام مسئول کنترل روزانه پرسنل با ابزارهای تب سنج دیجیتالی مادون قرمز ونیز اکسیمتر را از سایر تمهیدات اندیشیده شده درجهت ارزیابی سلامت آنان دانست.
گفتنی است موسسه صنعتی گوشت مشهد بزرگترین مجموعه صنعتی تولید گوشت قرمز کشور از نظر میزان تولید ونیز جزء پیشتاز ترین کشتارگاه های صنعتی است که پارامترهای مورد نظر دامپزشکی از جمله اجرای مراحل پیش سردجهت جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک دام وانسان در آن به اجرا در آمده است.

نوشتهٔ پیشین
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهداعلام کرد:
نوشتهٔ بعدی
خدمات مشاوره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست