1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. امضا تفاهم نامه همکاری موسسه صنعتی گوشت مشهد با اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی

امضا تفاهم نامه همکاری موسسه صنعتی گوشت مشهد با اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد: به منظور دستیابی به اهداف والای اجرای طرح زنجیره تولید،مدیریت و ساماندهی بازار دام کشتاری استان،افزایش و بهبود کیفیت تولید گوشت قرمز،تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی و موسسه صنعتی گوشت مشهد منعقد گردید.

بر این اساس”اتحادیه صنعت دامپروری به عنوان تامین کننده دام جهت کشتار وحلقه ای از زنجیره تولید درکنار موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان بزرگ ترین تولید کننده گوشت قرمز در کشور و به عنوان حلقه ای از زنجیره تولید گوشت قرمز قرار گرفت.

همچنین،اهداف کلی دیگری مانند:فعالیت های آموزشی و ترویجی در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید گوشت قرمز،ثبت مشخصات و ساماندهی دامداری های مشارکت کننده در طرح و درنهایت عرضه مستقیم گوشت بدون واسطه و با قیمت مناسب جهت مصرف کنندگان کم بضاعت در دستورکارمشترک قراردارد.

به جهت اهمیت موضوع و اجرای هرچه بهتر طرح مذکور،تعامل و مساعدت دستگاه های متولی امرلازم و ضروری میباشد تا انشالله به یاری خداوند متعال در این شرایط نامساعد اقتصادی تحت قالب زنجیره تولید،همه عوامل دیده شده و همزمان تولید کننده و مصرف کننده منتفع باشند و محصول با کیفیت و قیمت مناسب و صد البته بهداشتی به سبد خانوارهای ایرانی اضافه شود.

 

نوشتهٔ پیشین
بازدید دکتر اعلمی مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد
نوشتهٔ بعدی
بازدید مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست