در هم اندیشی مسئولان حوزه دامپزشکی استان و مشهد  با مدیران و دست اندرکاران موسسه صنعتی گوشت مشهد در خصوص نحوه و سازو کارهای اجرای مراسم ذبح و استحضال دام در روز عید قربان با ارائه خدمات غیر حضوری توسط این موسسه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد، سید مجید موسوی  با اشاره به قدردانی مسئولان از برگزاری مطلوب مراسم عید قربان به صورت غیرحضوری در سال گذشته افزود: این نشست هم اندیشی با توجه به نزدیک شدن عید سعید قربان با حضور نمایندگان و مدیران محترم اداره کل دامپزشکی استان و مشهد، نمایندگی حوزه ولی فقیه در این نهاد و اصحاب رسانه به میزبانی موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار میگردد.

وی با اشاره به شناسایی برخی چالش ها و کمبودهای اجرای مراسم سال گذشته که به اجبار برای اولین بار در شرایط  همه گیری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد افزود: در این جلسه فرایند کلی برگزاری مراسم عید قربان  و چگونگی ارائه خدمات ذبح و استحصال دام قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد مرور و اطلاع رسانی خواهد شد..

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد با اشاره به تجربیات ارزنده کسب شده مراسم غیر حضوری سال گذشته به عنوان تنها مجموعه ای که در کشور اقدام به ارائه خدمات ذبح و استحصال با این روش در عید قربان کرده بود، ادامه داد: همچنین راه های ارتباطی موسسه  صنعتی گوشت مشهد با خیرین و همشهریان محترم مشهدی از  ۳ مسیر وب سایت  فروشگاه موسسه صنعتی گوشت مشهد ،اپلیکیشن (مارلیک) در کافه بازار و شماره تلفن  ۳۱۳۰۱ میباشد که این راه های دسترسی بطور مداوم آماده پاسخگویی و ثبت سفارش میباشند.

در این جلسه موضوعات دیگری از جمله تامین دام، نحوه سفارش گیری، مدت زمان سفارش گیری و سایر موارد مربوط به ذبح و بسته بندی و تحویل رایگان محصول به مشتریان اطلاع رسانی گردید.

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد، تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه مطلوبتر مراسم  عید قربان جلسات تکمیلی و کارشناسی بعدی در سازمان دامپزشکی و شبکه دامپزشکی و سایر ارگانهای مربوطه در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

 

 

 

نوشتهٔ پیشین
تکمیل زنجیره تولید موسسه صنعتی گوشت مشهد
نوشتهٔ بعدی
برگزاری مراسم غیر حضوری عید سعید قربان ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست