1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. عرضه مستقیم گوشت قرمز و فراورده های پروتئینی به صورت غیرحضوری و اینترنتی با قیمت ویژه در مشهد

عرضه مستقیم گوشت قرمز و فراورده های پروتئینی به صورت غیرحضوری و اینترنتی با قیمت ویژه در مشهد

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد از تدابیر اتخاذ شده شده جهت  فروش اینترنتی گوشت قرمز و فراورده های پروتئینی با قیمت ویژه برای شهروندان مشهدی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد: سید مجید موسوی با بیان این خبر افزود: در راستای رسالت اجتماعی موسسه صنعتی گوشت مشهد و با توجه به نزدیک شدن  ایام عید نوروز۱۴۰۰،تدابیر خوبی برای عرضه گوشت قرمز با قیمت ویژه به شهروندان عزیز مشهدی اندیشیده شده است.
وی افزود: این خدمات به صورت اینترنتی و غیرحضوری ودرراستای توانمندسازی مصرف کنندگان و سهولت درخرید و همچنین افزایش سرانه مصرف گوشت قرمز توسط همشهریان و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) برنامه ریزی شده است.
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد، با اشاره به محدودیتهای اقتصادی مردم بیان کرد: طرح عرضه مستقیم گوشت قرمز با همکاری اتحادیه صنعت دامپروری تدوین وبرنامه ریزی شده است و خرید انواع گوشت قرمز دام و سبک و سنگین از طریق پرتال و نرم افزار تلفن همراه موسسه صنعتی گوشت مشهد برای عموم همشهریان محترم  امکان پذیر می باشد.
وی با اشاره به برنامه ریزی های خاص این واحد کشتارگاهی برای ارائه خدمات ذبح و استحصال دام در ایام آخرسال و پر مصرف آغاز سال جدید، خاطر نشان کرد: در طرح فروش نوروزی موسسه صنعتی گوشت مشهد انواع گوشت ران، سردست، نیمه شقه و چرخ کرده گاوی و گوسفندی  بسته بندی شده وبا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با قیمت های ویژه حداقل تا ۱۰ درصد ارزانتر از بازار به صورت مستقیم به ازای هر نفر از هر نوع محصول ۴ کیلوگرم عرضه می شود و هزینه حمل و تحویل محصولات برای شهروندان محترم رایگان خواهد بود.

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان

نوشتهٔ پیشین
قانون حقوق شهروندی
نوشتهٔ بعدی
جلسه شورای مدیران شرکت های موسسات تابعه سازمان همیاری خراسان رضوی به میزبانی موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست