به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی مشهد :با شیوع موج پنجم کرونا و اعمال محدودیت های تردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگرفتن مشهد در وضعیت قرمز،موسسه صنعتی گوشت مشهد با همکاری مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد اقدام به واکسیناسیون فوری پرسنل موسسه نمودند.
سید مجید موسوی مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد درآغاز این طرح ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تخصیص واکسن افزود: پرسنل موسسه صنعتی گوشت مشهد جزو خدوم ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه در خط مقدم خدمت و تولید و توزیع محصولات پروتئینی سالم و بهداشتی به طور پیوسته و بدون توقف در تمام ایام سال مشغول ارائه خدمت می باشند. . با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و مبتلا شدن تعدادی از پرسنل خطوط تولید و حساسیت فعالیت این موسسه به عنوان تامین کننده بیش از ۷۰ درصد نیاز گوشت قرمز استان ، پیرو درخواست های قبلی این مجموعه از اردیبهشت امسال، موضوع واکسیناسیون پرسنل این موسسه مجددا پیگیری شد که خوشبختانه با حمایت اداره کل محترم دامپزشکی استان و موافقت دانشگاه علوم پزشکی مشهد این مهم انجام شد.
وی در ادامه افزود با همکاری مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد تا امروز تعداد ۱۷۰ نفر از پرسنل موسسه صنعتی گوشت مشهد دوز اول واکسن ایرانی برکت را دریافت کرده اند و ادامه واکسیناسیون پرسنل درحال انجام میباشد.

 

نوشتهٔ پیشین
نشست صمیمانه مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد با فرمانده پاسگاه انتظامی تپه سلام
نوشتهٔ بعدی
جلسه تودیع و معارفه سرپرست حراست موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست