1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. بازدید نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  از موسسه صنعتی گوشت مشهد

بازدید نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  از موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از مدیران این وزارت خانه از قسمت های مختلف موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید داشتند.

در این دیدارکه در دفتر ریاست موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد ، حجت الاسلام  شورورزی نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان خراسان رضوی و ناظرین ذبح شرعی موسسه صنعتی گوشت مشهد گزارش کلی از وظایف و اقدامات انجام شده در این موسسه ارائه نمودند.

سیدمجید موسوی ریاست موسسه صنعتی گوشت مشهد ضمن خوش آمد گویی از حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی و هیات همراه ایشان از وزارت جهاد کشاورزی در مجتمع ضمن ارائه گزارشی مختصر در خصوص نحوه ذبح شرعی اعلام داشتند ، به فضل خدا و کمک همه دوستان و مخصوصا ناظرین ذبح شرعی در موسسه ، پرسنل خط تولید این مجتمع جزو بهترین سلاخ های کشور بوده که در زمان موسم حج از آنان جهت حضور در سرزمین وحی دعوت میشود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ربانی  نیز ضمن رضایت از عملکرد ناظرین ذبح شرعی در موسسه صنعتی گوشت مشهد کار آنان را بسیار حساس دانسته و اعلام نمودند  ، ناظرین در مجتمع حکم حلال یا حرام بودن دامی را اعلام میکنند که برای صاحب دام بسیار ارزشمند است .

در پایان این جلسه نیز حجت الاسلام ربانی و هیات همراه از کارخانه ژلاتین آریا که در حال آماده سازی و راه اندازی مجدد توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد میباشد نیز بازدید نمودند و از راه اندازی این کارخانه که تولید کننده ژلاتین حلال میباشد ابراز خرسندی نمودند.

در این دیدار آقای حدادی مشاور حجت الاسلام و المسلمین ربانی در وزارت جهاد کشاورزی،  حجت الاسلام احمدی پناه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، حجت الاسلام شورورزی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ، دکتر اعلمی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

نوشتهٔ پیشین
جلسه و بازدید از سایت راداری شهید برادری ارتش
نوشتهٔ بعدی
برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در موسسه صنعتی گوشت مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست