به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد، مراسم تکریم حجت الاسلام جعفری با حضور حجت الاسلام احمدی پناه نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و حجت الاسلام شورورزی نماینده محترم ولی فقیه درسازمان دامپزشکی استان و دکتر جوادی نژاد ریاست شبکه دامپزشکی مشهد در موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد .
در این جلسه حجت الاسلام احمدی پناه ضمن بیان اهمیت فعالیت ناظرین شرعی افزود : از بدو تاسیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ناظرین ذبح در این موسسه حضور فعال داشته اند و این امر نشانگر پیشرو بودن موسسه در امر تولید و استحصال گوشت وفراورده های دامی به صورت شرعی  و بهداشتی در سطح کشور میباشد . همچنین حجت الاسلام شورورزی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در موسسه صنعتی گوشت مشهد،افزود :در گذشته دوره های آموزش ذابحین حج بصورت متمرکز و در تهران برگزار میگردید که خوشبختانه در سال های اخیر با همکاری موسسه،این دوره ها در مشهد مقدس و در محل موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار میگردد.
طی این مراسم سید مجید موسوی مدیریت موسسه صنعتی گوشت مشهد ضمن تقدیر از ۲۶ سال خدمت و حضور مستمر و مجدانه حجت الاسلام جعفری در موسسه افزود : رسالت و هدف اصلی ،تولید فراورده های پروتئینی بهداشتی و حلال برای زائرین و مجاورین ثامن الحجج (ع) میباشد و در این امر تمام پتانسیل های موجود در موسسه درمسیر خدمت رسانی به زائرین و مجاورین علی ابن موسی الرضا (ع) گام برمیدارند.
در پایان جلسه از خدمات حجت الاسلام جعفری تقدیر و حجت الاسلام اخوندزاده و حجت الاسلام نوری به عنوان ناظرین ذبح شرعی موسسه صنعتی گوشت مشهد معرفی شدند.

 

نوشتهٔ پیشین
بازدید استاندار خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد
نوشتهٔ بعدی
دوره آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری های مشترک انسان و دام و راه های عملی کنترل و پیشگیری در موسسه صنعتی مشهد برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست