1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. برگزاری نشست خبری عید قربان در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی

برگزاری نشست خبری عید قربان در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی

دکتر جواد اعلمی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات بهداشتی در روز عید قربان از سوی دامپزشکی استان انجام شده و بر این اساس ۱۵۹ تیم دامپزشکی شامل تیم‌های ثابت و سیار با همراهی ناظران بهداشتی و شرعی بر روند ذبح دام در سطح شهرستان‌های استان نظارت دارند.

دکتر محمود قربان زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان افزود:  ۳۳ کشتارگاه صنعتی و سنتی دام در استان هماهنگ و آماده همکاری کامل با شهروندان برای ارائه خدمات از جمله فروش دام، کشتار دام و پیش‌سردکردن لاشه برای تامین سلامت مردم هستند. در کلانشهر مشهد نیز ۲ کشتارگاه صنعتی به صورت غیرحضوری این خدمات را ارائه می‌دهند.

در ادامه نیز سید مجید موسوی ریاست موسسه صنعتی گوشت مشهد اعلام داشتند ، این موسسه از سال ۱۳۸۵ در امر ذبح دام های قربانی عید قربان به عنوان اولین مراکز کشورمیباشد ، که مبادرت به این کار نموده است.ایشان همچنین اظهار داشتند ، همشهریان محترم میتوانند جهت خرید و سفارش خرید دام های خود با اطمینان خاطر در روز عید قربان از خود موسسه ، به صورت حضوری و غیر حضوری و ثبت درخواست از طریق نصب نرم افزار مارلیک از کافه بازار ویا از طریق نشانی اینترنتی www.mashadmeat.com و نشانی اینترنتی www.31301.ir  و یا شماره تلفن های ۳۳۵۵۴۳۳۰-۰۵۱ و۳۳۵۵۴۳۳۱-۰۵۱ نسبت به خرید دام خود اقدام نمایند.

نوشتهٔ پیشین
برگزاری جشن میلاد امام رضا ( ع ) در موسسه صنعتی گوشت مشهد
نوشتهٔ بعدی
برگزاری سنت حسنه قربانی در روز عید قربان در موسسه صنعتی گوشت مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست