1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. بازدید رئیس محترم اداره نظارت بر ذبح و صید شرعی اداره کل دامپزشکی کشور از موسسه صنعتی گوشت مشهد

بازدید رئیس محترم اداره نظارت بر ذبح و صید شرعی اداره کل دامپزشکی کشور از موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد حجت الاسلام والمسلمین ایمانی رئیس محترم اداره نظارت بر ذبح و صید شرعی  در دامپزشکی کل کشور از قسمت های مختلف موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید داشتند.

در این دیدارکه در دفتر ریاست موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد ، حاج آقای شورورزی نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان خراسان رضوی و ناظرین ذبح شرعی موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز حضور داشتند.

سیدمجید موسوی ریاست موسسه صنعتی گوشت مشهد ضمن خوش آمد گویی از حضور حجت الاسلام والمسلمین ایمانی از دامپزشکی کشور در مجتمع ، ضمن ارائه گزارشی مختصر در خصوص نحوه ذبح شرعی اعلام داشتند ، به فضل خدا و کمک همه دوستان و مخصوصا ناظرین ذبح شرعی در موسسه ، پرسنل خط تولید این مجتمع جزو بهترین سلاخ های کشور بوده که در زمان موسم حج از آنان جهت حضور در سرزمین وحی دعوت میشود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایمانی رئیس اداره نظارت بر ذبح و صید شرعی در دامپزشکی کل کشور نیز ضمن رضایت از عملکرد ناظرین ذبح شرعی در موسسه صنعتی گوشت مشهد کار آنان را بسیار حساس دانسته و اعلام نمودند  ، ناظرین در مجتمع حکم حلال یا حرام بودن دامی را اعلام میکنند که برای صاحب دام بسیار ارزشمند است .

در این بازدید حاج آقای شورورزی نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان خراسان نیز از نحوه تعامل و عملکرد ناظرین در مجتع اعلام رضایت نمودند و برای آنان آرزوی سلامتی نمودند.

نوشتهٔ پیشین
بازدید دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی
نوشتهٔ بعدی
برگزاری مراسم تجلیل از مهندسان موسسه صنعتی گوشت مشهد به مناسبت روز بزرگ داشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست