1. شما اینجا هستید : خانه
  2. اخبار موسسه
  3. بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی از موسسه صنعتی گوشت مشهد

بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی از موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش روابط عمومی موسسه صنعتی گوشت مشهد: دکتر محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دکتر محسن علیزاده عضور کمیسیون اقتصادی مجلس از موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید نمودند.

در این بازدید سرپرست سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی آقای مهندس فخر در توضیحی اجمالی سازمان همیاری خراسان رضوی را متشکل از چندین موسسه و شرکت دانستند که در امور عمرانی ،خدماتی و آموزشی در حال فعالیت هستند که بزرگ ترین موسسه از نظر نیروی انسانی و حجم کار موسسه صنعتی گوشت مشهد میباشد. ایشان در توضیحات خود این موسسه را جزو بزرگ ترین مرکز خدمات کشتارگاهی در سطح کشور برشمردند و عنوان داشتند ، خود این موسسه دارای ۳ مجموعه شرکت اقماری در زیر مجموعه خود میباشد ، که این نشان از عملکرد مثبت این مجموعه میباشد.

سیدمجید موسوی رییس موسسه صنعتی گوشت مشهد : نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ، ابراز داشتند با همت و تلاش این مجموعه در طول مدیریت چند سال گذشته ، تعداد سه شرکت که در طول چند سال گذشته تعطیل و از راندمان تولید خارج شده بود بازسازی نوسازی و احیاء گردید و به چرخه تولید بازگشت و نکته مهم در راه اندازی این مجموعه ها کارخانه ژلاتین میباشد که بعد از ۱۲ سال مجددا توسط مهندسان داخلی این موسسه راه اندازی و بازسازی گردیدو در آینده نزدیک یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید ژلاتین حلال در کشور خواهد شد.

در پایان این دیدار نیز آقای دکتر رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از کلیه کادر و پرسنل سازمان همیاری و به خصوص موسسه گوشت مشهد، این مجموعه را بسیار توانمند توصیف نمودند و اعلام داشتند، طی بازدیدهای متعدد از مجموعه های خدماتی و عمرانی ، سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی را یکی از بزرگ ترین سازمان های همیاری کشور توصیف نمودند که درکلان شهر مشهد مقدس در امور خدماتی و عمرانی به زائرین امام رئوف خدمت رسانی مینمایند.

همچنین در این دیدار آقای دکتر محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بیاناتی افزودند : طی سفری که به مشهد مقدس داشتند ، از مجموعه های زیادی بازدید نمودند و در روند امور جاری آنان قرار گرفتند و ابراز امیدواری کرد ، ان شاالله در بازگشت به محل مجلس حتما پیگیر مشکلات اقتصادی این مجموعه ها خواهند بود.

نوشتهٔ پیشین
دیدار با فرمانده انتظامی مشهد مقدس به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا
نوشتهٔ بعدی
انعقادتفاهـم نامه همكاري­های علمی، پژوهشی و فناوری فی مابین موسسه صنعتی گوشت مشهد وسازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اخبار موسسه

محصولات

فهرست